Lilla julafton

Det blev många glada miner när vi äntligen när vi 13 dagar efter julafton hade vår egen. Fan va sega vi e tjejer ;)
Jojjo fick sig sitt första husdjur, hon ska få köpa en guldfisk :D
Och jag vill bara passa på att säga tack för mina igen;) Faktum e att jag letat efter en sån ring i snart 3 år, men inte hittat nån. Och ja godiset....det börjar redan ta slut xD
matilde fick en älg som heter Uffe och fina kanintoffler och lite till skojsiga saker ;) Eller hur Tilde ;) Så praktiskt taget fick du 3 husdjur idag!! :O Bara det att de inte levde :P men men, klaga inte...

HIttade en bild från nyår, den enda vi lyckades ta faktiskt och den blev ju lika fin som alla andra. Asså att vi aldrig lyckas?!

I och för sig e det bara jag som ser muppad ut men ändå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0