Lättövertalad


Jag är så lätt övertalade att jag själv inte kan förstå de. Förut lyckade Jenny övertala mig att läsa Twilight och nu har Karro övertalat mig att se tv-serien True Blood. True blood är en serie som också handlar om vampyrer. De går nån jävla vampyr trend just nu för allt handlar om dem. Jag kan ju inte riktigt klaga efter som vampyrerna i serierna och böckerna är ju så jävla heta men ändå. Jag såg de första avsnittet igår och jag tyckte att det var helt okej men jag irriterade mig så himla mycket på dialektern huvudpersonen hade. De var amerikansk lantis dialekt och den är så ful. Men Karro sa att de var för andra avsnittet som hon föll för seriern. Så nu håller jag på och ladda ner avsnitt två och ska se de i kväll. Jag tror nog inte att jag kommer gilla den lika mycket som jag gjorde med Twilight böckerna men man gillar ju alltid vampyrerna.

true blood


/// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0