Besatt

Hej :D


Sitter nu på mitt rum och lyssnar på musik. Det nya året har börjat och det känns som att nästan allt kan hända. Jag har bestämt mig för att inte förvänta mig något och hoppas då att bra saker kommer att hända. Jag har massor av underbara människor i mitt liv och vet inte vad jag skulle göra om de inte fanns :D

De senaste dagarna har jag därimot inte varit speciellt social (förutom på nyårsafton och den "mysiga" dagen efter) Jag har mer suttit in tryckt i ett hörn på mitt rum och läst. De som känner mig förstår att detta är verkligen olikt mig. Jag läser nästan aldrig :P Anledningen till detta är att Jenny tvingade på mig att läsa TWILIGHT boken och de som har läset den förstår nog varför.
Emma och Jag var och såg filmen för ca 2-3 veckor sen och jag tyckte den var otroligt bra. De var länge sen jag såg ett så gulligt par på film och detta gjorde mig helt... jag vet inte vad jag blev :P De jag vet iaf är att jag älskade den och efter det övertalade Jenny mig att läsa den. Jag önskade mig den i julklapp som jag sedan fick. Juldagen satte jag mig ner och öppnade första sidan och började läsa. Som inte var smart ;P

Thumbnail


Efter 3 dagar hade jag läsat ut den ( boken är på 412 sidor) Jag kände mig glad men ändå visste jag att det fanns en till bok som jag var tvungen att läsa :D

På Nyårsafton åkte jag och köpte andra boken.
 
Thumbnail


Nyårsdagen öppnade jag den och började läsa. Samma sak denna gång och nu sitter jag här och har läst ut den... Andra boken är på 449 sidor. Haha jag känner inte igen mig :D Jag har aldrig blivit så besatt av en bok och har aldrig varit så inne i den heller men de här böckerna är så underbara.
Men nu tror jag att jag kommer vänta med att läsa den tredje annars kommer jag bara sluka den också ;P

Tack Jenny för att du tvingade mig läsa dem :D
Nu ska jag bara tvinga Emma och Matilde att läsa dem

//// Johanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

VARSEGOD! :D

2009-01-03 @ 21:10:55
URL: http://jennhe.blogg.se/
Postat av: Emma Carlsson

DE BÄSTA BÖCKERNA NÅGONSIN!!!!!!



Jag har läst alla fyra och även en bit in i femte boken(bok 1 ur Edwards synvinkel) som ännu håller på att skrivas ;) haha.

Dom är helt underbara!



Läste alla på 2 veckor :P De slukar en totalt.

2009-02-06 @ 17:53:24
URL: http://bloggbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0