De e så kallt ute att de går fortare att kyla en cola om man ställer ut den än om man stoppar den i frysen!

Hej å hallå!

Sitter här i min ensamhet, ska snart kolla på Batman begins, den ska va bra, har sett The dark night å den va asbra. fel ordning ja vet men de skitsamma:P va å shoppade på mellandagsrean idag, hittade massvis med underkläder, jippie! åt på donken, som om ja inte fått nog av  pommes frites sen Puerto rico, men va gott ändå:P träffade Ewe där :), de va längesen. Å de e så kallt ute så att det går fortare att ställa ut en cola än å stoppa den i frysen.

Två dar kvar på år 2008, kom ihåg förra nyåret då ja tänkte att det här sk iaf bli ett bra år det ska ja se till! men det gick ju åt ******. Förlorade 2 personer, höll på att bli 3. men å andra sidan när ja tänker tibaks gjorde det att ja "fick" er som jag kom så mkt närmare. 2 st hundra grr bättre personer <3Emma&Johanna<3 Tack för att ni finns<3 jag skulle aldrig överlevt året utan er! År 2009 e året då vi fyller 18 år!!!  (kan inte fatta ja känner mig typ som en 5-åring.) med tanke på det och er så kan inte året bli mer än bäst:D

/ M.




Du lovade att aldrig lämmna mig... men ett halvår har gått och jag kan säga att inte fan läker tiden alla sår - men smärtan dominerar inte längre.
Du lovade att aldrig lämmna mig...
men ett halvår har gått och jag kan
säga att inte fan läker tiden alla sår-
men smärtan dominerar inte längre.

Kommentarer
Postat av: E.-

nej de där me tiden stämmer inte någonstans..

2009-01-08 @ 17:16:41
URL: http://skrattmagnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0