25/4, trött på julmat

Bara därför ska väl jag bryta mönstret och ha min text åt fel håll :P

1. Vad heter du?Emma Geiger, eller Westerlund, beror på vad jag väljer
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Har faktiskt inte funderat på det
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Om jag vart en pojke, Viktor
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? Den fina årsgången 91
6. Vart bor du? Huddinge (sthlm)
7. Bott utomlands? Noup
8. Flyttat antal gånger? En gång, en våning upp ;)
9. Vart skulle du vilja bo? I en Villa, så mycket mer åtskildhet får man då
10. Vilken skolklass? 2 ring
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Ja det beror på vad jag bestämmer mig för 

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
163 tror jag
2. Hur mycket väger du? E det verkligen viktigt att veta? (55kg)
3. Hårfärg och frisyr? Blond, snelugg
4. Ögonfärg? Choklad
5. Mest nöjd med? Kroppen
6. Minst nöjd med? Haha, lång lista tyvärr
7. Skostorlek? 38-39
8. Glasögon? I sexan, men inte sen dess
9. Har du några piercingar/tatueringar? Öronen om det räknas

FAVORITER
1. Filmer?
Ingen aning, Twilight ligger uppe i topp iaf och The Notebook
2. Låtar? Kan inte välja en :S
3. Årstider? Sommar! Absolut sommmar, inget annat!
4. Mat/dryck? Kinkig ;)
5. Djur? Finns många gulliga
6. Färg? Rosa? :P
7. Parfym? Tuch of pink, Lacoste
8. Tv-program? Grey Anatomy, även fast det är utdraget
9. Ämne i skolan? Rast?
10. Sysselsättning? Tränar, Kompisar, Pojkvännen

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka?
Svart Everest
2. Vad använder du just nu för skor? Haha, något av alla mina 23par?
3. Favoritfärg på kläder? Röd, fast jag har mest svarta tyvärr
4. Favoritmaterial på kläder? Allt som sitter bra ;)
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Sommarkläder
6. Favoritaffärer? Lite olika för tillfället
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Min plånbok gråter
8. Favoritmärke? Inget spec
9. Vad har du för byxstorlek? 27, 32
10. Vad har du för tröjstorlek? XS, S, 34, 36. beror på

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Jan Birger (Bibben)
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
Massa skräp!
b) Jobbväska just nu?Har ingen 
c) Handväska eller liknande just nu?
Skulle ta år och dar och räkna upp det
3. Vad är du beroende av? Choklad, killparfym och Älsklingen <3
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? 2 olika
6. Vad tror du på? Tror på? Inte mycket
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. Vad köpte du senast? En chokladkaka :P
9. Har du nåt husdjur? Nej, men jag har haft marsvin, Elvis, Selma och Smulan :P
10. Var bor du? At home, i en 4:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0