Minus tusen grader

Här sitter jag i Norrland och typ fryser rumpan av mig för att det är så kallt! Men jag har fått åka pulka med mina små kusiner vilket va ganska kul och gick bra tills jag körde in i en buske och ner för ett stup...men det är väl typsikt mig antar jag!
Och en kommentar till ditt inlägg Tilde, du ÄR som en 5åring ;) Men vi gillar dig iaf :P

Imorrn bär det av till Hudik i vår hyrbil eftersom att vår riktiga bil gick sönder idag när vi skulle ut och shoppa :S Aja det är ju inte nått jag lider av iaf, bara om det påverkar våran utlandsemester i sommar :O :o :O!!

På onsdag morgon klockan 9.00 går min buss hem till Stockholm och jag får träffa alla mina älsklingar igen :D Ska bli kul, om vi bara hittar på något att göra på nyår nu när alla planer vi hade sumpades :S Men aja, annars så får vi väl sitta hemma hos mig i våra nyårsklänningar och nörda oss xD haha, hoppas det inte blir så för då kanske vi tvingas bli nunnor på nytt. och förra gången jag provade på det...ömm...ja, det gick inte så bra om man säger så :P

Puss på er måste sluta, mina små kusiner springar runt överallt och gapar så jag orkar inte sitta här längre <3

Ses om två dagar<3<3 Saknar er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma skriva att du har skrivit :P

annars fattar man inte... haha

2009-01-02 @ 20:21:24
URL: http://thatsmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0