Hanna eller Anna???

Om Mig J

1. Vad heter du?
Johanna Maria Anette Rihed
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag har alltid tyckt att Natacha är fint :D
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Maria och om jag blev en kille Emil
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? -91a
6. Vart bor du? Huddinge ( i sthlm)
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? ingen
9. Vart skulle du vilja bo? Utomlands, England :D
10. Vilken skolklass? tvåan
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Något man får bra betalt för ;P

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
163 cm
2. Hur mycket väger du? 51 kg
3. Hårfärg och frisyr? Mörkblont, platt med lite lockar
4. Ögonfärg? Blå, gröna
5. Mest nöjd med? Magen
6. Minst nöjd med? Mina kinder
7. Skostorlek? 36-37
8. Glasögon? Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen, vill ha i magen
FAVORITER
1. Filmer? Stolthet och fördom, Twilight m.m
2. Låtar? Många
3. Årstider? sommar och ibland hösten när träden har många olika färger :D
4. Mat/dryck? Kinamat och bubbelvatten :P
5. Djur? Hund
6. Färg? Blå, svart och vit
7. Parfym? Christina Aguileras
8. Tv-program? Christine xD
9. Ämne i skolan? Ekonomi
10. Sysselsättning? Dans och vänner
KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? vinterjacka

2. Vad använder du just nu för skor? Stövlar, eller mina Reebok skor
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Något mysigt
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En snygg klänning
6. Favoritaffärer? Veromoda :D
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det beror helt på hur min plånbok ser ut :D
8. Favoritmärke? Veromoda eftersom nästa alla mina jeans är de:P
9. Vad har du för byxstorlek? 34/32
10. Vad har du för tröjstorlek? 34-36

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Hette Arne

2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Min plånbok och busskort
b) Jobbväska just nu? Skolväska: min almanacka, en penna, tuggummi och hårnålar
c) Handväska eller liknande just nu? Tomteluva xD, örhängen, ett halsband, presenter till Matilde, sf-kort, busstidtabell och tuggummi. 
3. Vad är du beroende av? Musik
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Lipsyl läppbalsam
6. Vad tror du på? Livet och Kärlek
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen fast tror inte på gud
8. Vad köpte du senast? Skor till Julafton
9. Har du nåt husdjur? Nej L
10. Var bor du? hemma

Dagens låt: Fake it - Seether


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde vara stolt över din rumpa ;)

2009-01-15 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0